7 Eylül 2009 Pazartesi

Yoğurt zamanııııııııııı:)

Ek besinlere başlarken, yay burcu olan  pimpirikli ben  yine kafamda bir sürü soru vardı. Neyle başlayacağım, ne kadar vereceğim ,neyle neyi karıştırsam ,ne zaman versem ....
Ya biraz rahat bir anne olmayı ne zaman başaracağıımmmmm bilmiyorummmmm.Neyse meyve suyu ile başladım sonra yoğurrttttt.
Bu arada yoğurdu evde yapıyoruz annemle .Güran yoğurdu çok sevdi .Resimden de anlaşılıyor sanırım keyifle yiyor:) maşallah oğlumaaa:) Ana kucağı olayınıda yavaş yavaş bırakmalıyız artık .çünkü sığmamaya başladı .:)



2 yorum:

  1. Maşallah! Ufakliga afiyet olsun. Yemeye yeni baslayinca boyle agzini yuzunu kirletmesi insanin nasil da hosuna gidiyor:)

    Blog adresinizi arkadasim Burcu Akalin'dan aldim. Benim oglum da 07.03.2009 dogumlu. Sizinkiyle aramizda 5 guncuk var. Oyun grubu olusturmak istiyorum. o yuzden oglumun yasiti bebekler ariyorum. Burcu da sizin adresinizi verdi. Telefonunuzu ya da mail adresinizi verirseniz gorusup tanısmak isterim.

    email: unalserpil@gmail.com
    www.efeabat.blogspot.com

    guzel paylasimlar yasamayi dilerim,

    Serpil

    YanıtlaSil
  2. Merhaba blogunuz hayırlı olsun. Güran bebeğe de maşallah:) Ya şimdi pimpirikliyim diye yazmışsınız o yüzden bir şey demek istemiyorum çünkü ben de pimpiriğimdir ve ne demek olduğunu bilirim:)) Ama ek gıdaya meyve suyu ile başlamak pek önerilen bir şey değil, yoğurt içinde biraz aceleci davranmışsınız biz ek gıda olayına 6.ay da girmiştik ve doktorumuz bize yoğurdu ek gıda başlangıcının 3. haftasına yerleştirmişti. İnek sütü, laktoz toleransı v..s. sebeplerle sanırım. Benim geçmiş postlarımda detaylı bilgiler var inceleyebilirsiniz. Ya da bir çok blog annesinin ek gıda geçmişini inceleyip aklınıza yatanı uygulayabilirsiniz. Bu arada oyun grubunuz oluşursa ben de haberdar olmak isterim sevgiyle:)

    YanıtlaSil